حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار فرماندار و مدیران شهرستان بیرجند به مناسبت آغاز هفته دولت افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با الگو گرفتن از این شهیدان در خدمت و مدیریت امور به گونه‌ای عمل کنند که در دنیا و آخرت روسفید باشند.  

وی بیان کرد: اگر می‌خواهید ببینید که دولت‌ها چه کار می‌کنند به چهره مردم نگاه کنید و متوجه می‌شوید که عملکرد دولت‌ها در هر کشوری چگونه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در هر کشوری اگر امور درست اداره شود، چهره و قیافه مردم امیدوار، خوشحال و رضایتمند است و اگر امور درست اداره نشود، چهره مردم ناراحت و یاس و ناامیدی و سردرگمی در فضای جامعه حاکم است.

وی اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای بهترین‌ها از نظر فکر، علم، تعهد و اخلاص مانند شهیدان رجایی و باهنر حاکم باشند، همه امور درست و مردم نیز راضی خواهند بود.

وی افزود: در تفکر سرمایه داری، سرمایه جامعه در دست عده‌ای خاصی است و گرد و خاک آن به چشم مردم می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در اداره امور مختلف براساس آیات قرآن کریم شورا و مشورت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: شوراهایی که در دین و قرآن آمده با شوراها از نظر کمی با تعداد آرای بیشتر فرق دارد و در اداره امور باید افراد دلسوز بنشینند و راهکار کارشناسی را انتخاب کنند و در نهایت رای بهتر نه رای بیشتر را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: زندگی یک فرصت میان ازل و ابد است و در آخرت سرمایه ما همان چیزی است که از دنیا برای خودمان برداشته‌ایم.

فرماندار بیرجند هم در این دیدار گفت: ۹۵ پروژه با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان در این شهرستان همزمان با هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

علی ناصری افزود: از مجموع اعتبار این پروژه‌ها، ۷۳ میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و ۲ میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان از محل سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی تامین می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع پروژه‌های شهرستان بیرجند، ۹۱ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان افتتاح می‌شود که ۴۵ پروژه در سطح شهر و ۴۶ پروژه در روستاها به بهره‌ برداری خواهد رسید.

فرماندار بیرجند گفت: بیشترین پروژه‌ها با ۲۷ مورد و هزینه‌کرد ۶ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان مربوط به شرکت توزیع نیروی برق شهرستان است.

وی افزود: ۱۱ پروژه به ارزش حدود سه میلیارد و ۸۴ میلیون تومان در بخش کشاورزی شهرستان بیرجند به بهره‌ برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: هفته دولت امسال ۱۲ روستای شهرستان بیرجند با هزینه‌کرد چهار میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان از نعمت گاز بهره‌ مند می‌شوند و پنج طرح آب و فاضلاب شهری، پنج طرح شهرداری، پنج طرح راهسازی از دیگر پروژه‌های شاخص این شهرستان در هفته دولت است.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.