به گزارش ایرنا سید کمال الدین میرجعفریان عصر سه شنبه در اولین جلسه کارگروه استانی ایجاد، هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر برنامه های بسیج سازندگی استان در سال جاری که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: هم افزایی بین دستگاه های اجرایی در اقدامات عمرانی و فعالیت های جهادی بازخورد خوبی خواهد داشت.
وی با اشاره به فعالیت های سپاه و بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی گفت: پیشنهاد می شود برای پروژه های عمرانی که بیشتر در روستاها هدف گذاری شده از توان دهیاران نیز استفاده شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: می توان از منابع مالی کوچک دهیاران برای تامین مصالح استفاده کرد و کار گروه های جهادی در سایر بخش های هزینه ای قرار گیرد.
وی همچنین خواستار ورود گروه های جهادی به موضوع بازآفرینی شهری شد و گفت: در برخی محلات حاشیه شهر پروژه های فرهنگی و عمرانی با همکاری شهرداری و دستگاه های اجرایی تعریف شده که گروه های جهادی نیز می توانند به این فعالیت ها ورود پیدا کنند.
میرجعفریان ادامه داد: با توجه به مشکل اعتبار و تخصیص آن بین دستگاه های اجرایی و بسیج سازندگی برای انجام برخی پروژه های عمرانی می توان به جای تنظیم قرارداد، موافقت نامه مبادله کرد که به سرعت فعالیت ها کمک می کند.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.