به گزارش ایرنا حجت ‌الاسلام علی رضایی روز پنجشنبه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سروان پاسدار مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی در بیرجند افزود: در این اوضاع که ایران عزت و بزرگی کسب کرده رئیس جمهوری ما به عنوان نماینده ملت و نظام با هیبت و شکوه به عراق سفر می کند اما رئیس جمهوری آمریکا با ذلت و نگرانی و با هزینه کرد زیاد به عراق می رود.
وی گفت: عزت با برجام و مذاکره به دست نیامده بلکه ما عزت را از اسلام و نصرت خداوند گرفته ایم و همچنان در این مسیر استوار خواهیم ماند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا بیان کرد: شهدا با جانفشانی و ایثارگری رفتند تا قامت ایران اسلامی استوار و با عزت و افتخار باقی بماند.
وی افزود: آمریکا در روزهای اخیر سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است اما مردم خدمت و وفاداری سپاهیان را در صحنه های مختلف و دفاع از انقلاب می بینند.
وی گفت: هر لحظه ای که لازم بوده، سپاه در میادین و صحنه های مختلف از جمله جنگ، محرومیت زدایی، سیلاب و غیره به مردم خدمت کرده و دشمن بیچاره کور خوانده است و به تعبیر مقام معظم رهبری گربه رقصانی آنان به جایی نخواهد رسید.
رضایی افزود: این ملت ولایتمدار و جوانان غیور به تقی زاده ها اجازه نخواهند داد هویت، عزت، بنیاد اسلام و خانواده را در ایران از بین ببرند.
وی گفت: برخی تلاش دارند ایران اسلامی را غربی کنند اما شهید بصیری ها رفتند تا در مقابل دشمن نه بگوییم و در مقابل دشمن فرش قرمز پهن نکنیم که ما نیز بر عهد و پیمان شهدا می مانیم.
حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: تقی زاده های عصر جدید می خواهند به اساس و بنیان اسلام ضربه زده و با آمریکا مذاکره کنند اما ما هرگز اجازه نمی دهیم به اسلام، عزت ایران، ولایت و بزرگی سپاه و ارتش اهانت شود.
وی گفت: همیشه خانواده شهدا و مدافعان حرم برای ما محترم هستند اما آیا حق شهدا ادا می شود، آیا عزت و احترام خانواده شهدا حفظ می شود و آیا مسئولان نسبت به شهدا انجام وظیفه می کنند؟
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم هر کجا نام شهید یا خانواده شهدا باشد با نهایت عزت به مجالس آمده و به خانواده شهدا احترام می گذارند.
وی با تاکید بر اینکه بیش از 95 درصد از شهدای والامقام در وصیت نامه های خود بر پشتیبانی از ولایت فقیه، ولایتمداری و حجاب برتر چادر تاکید کرده اند اظهار داشت: در حال حاضر در جامعه چقدر به وصیت نامه های شهدا عمل می شود.
وی با بیان اینکه ایران قله عزت و اقتدار است که به دشمنان پاسخ محکم و کوبنده داده است گفت: دشمن و استکبار جهانی اهل مذاکره نیست و تجربه های طولانی نشان می دهد دشمن با مکر و حیله زیر تعهد و قول های خود زده است.
رضایی با اشاره به حضور مدافعان حرم در سوریه برای جنگ با داعش و گروه‌ های تکفیری افزود: برخی سیاسیون در کشور می گفتند چرا جوانان برای جنگ با داعش به سوریه می روند اما باید بدانند سوریه در میان کشورهای عربی در دوران جنگ تحمیلی و با تمام نداری هشت سال به ایران کمک کرد و ایرانیان نیز به درخواست رسمی دولت سوریه به کمک ستمدیدگان سوریه رفتند.
وی گفت: کشور سوریه رسما از ایران درخواست کمک کرد همانطور که در دین اسلام آمده است اگر مسلمانی کمک خواست به کمک وی بشتابید و ما نیز در دوران عزت به سوریه لبیک گفتیم.
حجت الاسلام رضایی افزود: خون شهدای مدافع حرم پایمال نشد چون آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و سوریه با تدبیر مقام معظم رهبری و کمک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی توانست داعش را شکست دهد.
وی تصریح کرد: هدف دشمن از حمله به سوریه و عراق بهانه ای برای حمله به نظام جمهوری اسلامی ایران بود که ملت ایران با غیرت پاسداران و شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق میدان داری کرده و با شکست داعش و دشمنان، عزت و بزرگی آفریدند.
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در نیروی هوافضا سپاه پاسداران گفت: مدافعان ما در سوریه جنگیدند، ملت ایران با انسانیت و عقلانیت با دشمن اصلی در خاک همسایه جنگید و اجازه نداد به خاک ما وارد شوند.
وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا اسلام باقی بماند افزود: سال 97 با وجود مشکلات فراوان و با عزت به پایان رسید اما ابتدای سال جاری بخشی از کشور با سیل مواجه شد که شاهد همت همه مردم و مسئولان برای کاهش مشکلات مردمان سیل زده هستیم.
وی بیان کرد: امیدواریم کمک های مردمی مرهی بر دردهای مردمان مناطق سیل زده باشد و خسارت ها تاحدودی جبران شود.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.