به گزارش ایرنا ، ابوطالب شیرکوند روز شنبه در جلسه هم اندیشی با فرمانده سپاه ناحیه ورامین که در محل اتاق اصناف برگزار شد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه زیاده خواهی های دشمنان قسم خورده نظام ، در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و مقابله با این توطئه به همراهی ، حفظ هوشیاری و همکاری تمامی دستگاه ها نیاز دارد.
وی افزود : استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش دارد که با فشارهای اقتصادی ، ایستادگی مردم ایران را در هم شکند که یقینا همدلی و وحدت مردم و مسئولان می تواند این توطئه ها را خنثی کند.
وی تصریح کرد: اتاق اصناف شهرستان ورامین همواره در خط مقدم کمک به دولت و نظام و نهادهای انقلابی شهرستان قرار دارد و تلاش دارد تا در حد توان در این جنگ ناجوانمردانه ، بهترین شرایط را در بازار مصرف فراهم کند.
شیرکوند گفت : با توجه به گرانی کالاها و شرایط اقتصادی موجود در کشور ، تعدادی اندکی از سودجویان غیر بازاری ، اقدام به احتکار کالا کردند که این امر موجب کمبود کالا و گرانی بیشتر کالاها می شود.
رئیس اتاق اصناف ورامین از آمادگی این مجموعه برای همکاری با سپاه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از نمایشگاه های مد و پوشاک اسلامی خبر داد.
بیش از 12 هزار واحد صنفی در شهرستان ورامین مشغول به فعالیت هستند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.