امیر محمدی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مرکز مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 آموزش و پرورش شهرستان ورامین با بهره گیری از مشاوران مجرب آماده ارائه خدمت به داوطلبین کنکور سراسری است.
وی اظهار کرد: در این مرکز با بهره گیری از جدیدترین نرم افزارها که در اختیار مراکز مشاوره آموزش و پرورش قرار دارد با توجه به رتبه داوطلب، رشته های اولویت دار و راهنمایی های لازم از سوی مشاورین به آن ها ارائه می شود.
محمدی افزود: سال گذشته 200 نفر از داوطلبین به مرکز مشاوره و انتخابات رشته آموزش و پرورش ورامین مراجعه کردند که بیشتر این افراد موفق به راهیابی به دانشگاه شدند.
مدیر آموزش و پرورش ورامین اظهار داشت:در این مرکز خدماتی از جمله تحلیل کارنامه ، انتخاب رشته مجازی ، معرفی رشته های دانشگاهی ، تبیین شرایط و ضوابط دفترچه ، مشاور انتخاب رشته به صورت فردی و نظارت مستمر بر فرایند انتخاب رشته ارائه می شود.
وی گفت : این مرکز که در میدان امام حسین (ع) ، بلوار فرهنگ ، پژوهشسرای فرهنگ واقع شده از ساعت 8 تا 12:30 پذیرای داوطلبین دختر و از ساعت 14 تا 19 پذیرای داوطلبان پسر است.
محمدی افزود : داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 36276050 تماس گرفته و از خدمات غیر حضوری برخوردار شوند.
بیش از 48 هزار دانش آموز در مدارس ورامین مشغول به تحصیل هستند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.