محمد حیدری روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بخش جوادآباد، وسیع ترین بخش استان تهران است که در بخش بهداشت و درمان با مشکلات عدیده ای مواجه و با کمبودهایی روبرو است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر شهر 5 هزار نفری جوادآباد که به همین تعداد از اتباع افغانستانی برخوردار است، تنها یک مرکز درمانی دارد که این مرکز بدون داشتن متخصص ، فیزیوتراپی ، آزمایشگاه مجهز و داندانپزشکی جوابگوی نیاز مردم نیست.
وی بیان کرد: علاوه بر شهر جوادآباد ، روستای محمدآباد عرب ها از توابع بخش جوادآباد نیز از یک مرکز بهداشتی برخوردار است و 12 خانه بهداشت نیز در روستاهای بخش جوادآباد مستقر است و خدمات درمانی را به روستائیان ارائه می دهند.
حیدری گفت: پس از سفر وزیر بهداشت به شهرستان ورامین و بخش جوادآباد ، احداث یک مرکز درمانی مجهز در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون این مرکز در حال احداث است.
وی تصریح کرد: با توجه به فرسوده بودن تجهیزات آزمایشگاه تشخیص طبی جوادآباد ، برخی از مراجعین با مشکل تکرار آزمایش مواجه می شدند.
بخشدار جوادآباد ورامین افزود: موضوع لزوم تجهیز آزمایشگاه جوادآباد با خیرین نیک اندیش حوزه سلامت در میان گذشته شد که در نهایت یکی از این افراد ، پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال بابت تجهیز و نوسازی امکانات این مرکز را تقبل کرد که به این واسطه بخش عمده ای از مشکلات مرکز بهداشتی جوادآباد برطرف می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت و برخورداری از دو بخش مرکزی و جوادآباد در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.