به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 12، این اقدام با دستور دادستان و با حضور نیروی انتظامی و عوامل شهرداری تهران انجام شد.
شهردار منطقه 12در این باره گفت: مکان مذکور به محل تجمع معتادان و متجاهران تبدیل شده بود و علی رغم اخطارهای مکرر به مالک، وی نسبت به اجرای قانون بی توجهی کرده و شهرداری با رعایت قوانین به اجرای وظیفه خود پرداخت.
پیمان حسین محسنی ادامه داد: اعتراضات مکرر اهالی محله، پیام های 137، وقوع حریق به دفعات در ملک موجب شد در نهایت بامداد امروز برابر رای قضایی و مصوبه کمیته رفع خطر ملک تخریب و ایمن سازی شود.
شهردارمنطقه 12 با اشاره به املاک ناایمن در سطح منطقه از شهروندان و اصناف درخواست کرد نسبت به ایمن سازی، مقاوم سازی و رفع خطر از املاک خود اقدام کرده زیرا مدیریت شهری به هیچ عنوان از حق ایمنی در شهر نخواهد گذشت.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز تعدادی از مراکز تجاری پایتخت در مناطق 8، 11، 12 و 13 ازجمله سرای رشتی ها، پاساژ نور، پاساژهای نبوت، سرای فخریه، گاراژ و انبار نظری پلمپ شده است.
پلمپ مراکز تجاری و ساختمان های ناایمن پس از آتش سوزی و ریزش ساختمان 54 ساله پلاسکو که دی ماه سال 95 انجام شد، دردستور کار قرار گرفته است.
ساختمان پلاسکو واقع در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول تهران از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک به شمار می رفت.
تهرام/1735/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.