به گزارش روز شنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان این روز بزرگ، از ابتدای صبح روز جمعه 18 خرداد ماه تا پایان مراسم، در خطوط یک، دو، سه، چهار و پنچ مترو تهران و حومه به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد.
وی ادامه داد: بیشترین افزایش سرویس دهی در خط 4 متروی تهران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، انجام خواهد شد و به این منظور فاصله حرکت قطارها در این خط متروی تهران از ساعت 9 صبح تا پایان مراسم از 8 دقیقه به 5 دقیقه کاهش می یابد؛ همچنین تمامی ایستگاه های خط 4 مترو تهران به ویژه ایستگاه های میدان انقلاب اسلامی، تئاترشهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب اله، استاد معین آماده ارائه خدمات رسانی مناسب به شهروندان محترم خواهند بود.
نوبخت خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس دهی مناسب تر به مسافران و شهروندان محترم قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جمعه این هفته از ساعت 10:30 دقیقه صبح آغاز می شود و به سمت میعادگاه نماز جمعه دانشگاه تهران ادامه خواهد یافت.
مسیرهای راهپیمایی از مساجد امام حسین (ع) در میدان امام حسین، ابوذر در میدان ابوذر، دارالسلام در میدان منیریه، امام زمان (عج) تقاطع آزادی - بهبودی، ابوالفضل (س) در میدان توحید، حضرت مهدی (عج) در خیابان ستارخان، الجواد (ع) در میدان هفت تیر، جعفر صادق (ع) در فلکه اول صادقیه، حضرت امیر (ع) در خیابان کارگر شمالی و رسول اکرم (ص) در تهرانسر است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.