به گزارش روز سه شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، با عبور امواج تراز میانی بر فراز استان تهران طی 2 روز آینده وضعیت جوی استان، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد در بعضی ساعات افزایش ابر گاهی (به ویژه ساعات بعد ازظهر و اوایل شب) همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.
بر اساس این گزارش در روز چهارشنبه با افت نسبی دما و احتمال رخداد تگرگ در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
همچنین اداره کل هواشناسی در اطلاعیه ای از فعالیت سامانه بارشی در استان تهران تا روز پنج شنبه خبر داد و آسمان استان را در بعضی ساعات ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق وتند باد موقتی پیش بینی کرده است.
پیرو این اطلاعیه، شدت بارش امروز در ارتفاعات شمال شرق و شرق استان (به خصوص فیروزکوه) و روز چهارشنبه در کل استان پیش بینی می شود و در ساعات بعد از ظهر در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد.
کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه به ترتیب (12 و 25 )، (11 و 22 ) و (12 و 24 ) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
خنک ترین و گرمترین مناطق استان تهران طی 24 ساعت گذشته فیروزکوه- امین آباد با یک درجه و ورامین با 27 درجه سانتیگراد می باشند.
تهرام/1735//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.