غلامحسین آرام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تکذیب اخبار منتشره مبنی بر تصویب طرح جدید ترافیک توسط فرمانداری تهران، افزود: اصلاحیه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ایرادات مطرح شده به طرح جدید ترافیک 17 اسفند در جلسه کمیته انطباق مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تهران ایرادات مطرح شده توسط فرمانداری در خصوص مصوبه طرح جدید ترافیک را بررسی و اصلاحیه آن را برای بررسی و تصویب به فرمانداری تهران ارسال کرده است.
آرام گفت: از مجموع موارد مطرح شده به عنوان ایرادات طرح، تنها 2 مورد آن همچنان در اصلاحیه ارسالی وجود دارد که برای رفع آنها نیز قول مساعد داده شده است.
معاون فرماندار تهران افزود: فرمانداری تهران براساس قانون تا 18 اسفند برای بررسی و اعلام نظر در خصوص طرح جدید ترافیک مصوب شده در شورای شهر فرصت دارد.
به گزارش ایرنا، براساس مصوبه شورای شهر تهران در طرح جدید ترافیک، دیگر سهمیه سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.
فرمانداری تهران چندی پیش مصوبه شورای شهر در خصوص طرح جدید ترافیک را به دلیل وجود برخی ایرادات عودت داد که شورای شهر نیز با رفع ایرادات مطرح شده، طرح را برای تصویب دوباره به فرمانداری ارسال کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9343/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.