به گزارش ایرنا ، استاندار تهران در جریان سفر یک روزه به شهرستان ورامین که به منظور شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران صورت گرفت ، با حضور در مصلای صاحب الزمان (عج) ، با مردم دیدار و گفتگو کرده و به مشکلات آنان رسیدکی کرد.
در جریان این دیدار ، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران نیز حضور داشته و با دستور استاندار ، به مشکلات مردم رسیدگی کردند.
برخی از رانندگان خطوط تاکسیرانی ورامین – شوش که به دلیل اعمال طرح ترافیک از منطقه پل بعثت تهران ، امکان فعالیت از آنان سلب شده ، مطالبات خود را با نماینده عالی دولت در استان تهران در میان گذاشتند.
استاندار تهران در جمع مردم ورامین گفت : تلاش تمامی مسئولان ، رفع مشکلات موجود در شهرستان ورامین است و تلاش می شود تا با برگزاری چهار کارگروه تخصصی در قالب شورای برنامه ریزی استان تهران ، این مشکلات برطرف و مسیر توسعه شهرستان هموار شود.
محمدحسین مقیمی افزود : تصمیمات شورای برنامه ریزی ، بسیاری از مشکلات مد نظر مردم را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت نیاز ، از طریق دولت مشکلات اساسی شهرستان پیگیری می شود.
وی تصریح کرد: تلاش می شود تا برخی از مسائل و مشکلات شهرستان که در حوزه دولت قرار دارد در جریان سفر هیأت دولت به شهرستان ورامین که در برنامه کار قرار دارد ، پیگیری و طرح های مهم اجرایی شود.
براساس این گزارش، با دستور استاندار تهران، کمیته ای برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردم شهرستان ورامین تشکیل شد.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.