به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین گفت : دشمنان قسم خورده نظام که همواره در صدد ضربه زدن به این نظام الهی برآمده اند، ایران را در هر چه ممکن است تحریم کرده اند به غیر از ماهواره و اینترنت و این همان شبیخونی است که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به آن هشدار داده اند.
وی افزود : امروز دشمنان نظام تلاش دارند تا از طریق فیلم و تصویر، جامعه اسلامی ما را متزلزل کنند ، انسان هر آنچه را که می بیند ، در ضمیر دل او ثبت می شود و قلب انسان متوجه جایی ، چیزی یا افکار و اعمالی می شود که چشم به آنجا راهنمایی می کند.
وی تصریح کرد: اگر انسان تصاویر مبتذل زنان بی حجاب یا مسائل غیر اخلاقی را شبانه روز نگاه کند در صفحه قلب او چه چیزی حک می شود و لب او به کجا هدایت می شود جز این است که به سوی فساد و تباهی کشیده می شود و از مسیر حق منحرف می شود.
طزری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خیرآباد با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) گفت : پرستاران ، خدمات شبانه روزی خود را برای کاهش آلام و رنج های بیماران ارائه می دهند و خود متحمل سختی های بسیاری هستند و مسئولان وظیفه دارند تا با شناخت این مشکلات ، آنان را در خدمت رسانی به مردم و به ویژه بیماران یاری کنند.
امام جمعه خیرآباد همچنین با تسلیت جان باختن شهادت گونه 32 نفر از پرسنل نفتکش ایرانی سانچی گفت : این افراد در راه خدمت به مردم و ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و مردم و مسئولان باید یاد آن ها را زنده نگاه داشته و به خانواده های آنان رسیدگی کنند.
وی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شرکت‌کنندگان در کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی گفت : مهمترین محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، بیان صریح مسائل اساسی و حیاتی جهان اسلام از جمله فلسطین با صدای بلند نظر و موضع شفاف از سوی علمای اسلام بود.
طزری تصریح کرد: عده ای در عالم اسلام با اعلام این که نمی توان با رژیم جعلی اسرائیل مبارزه کرد ، از بیان نظر خود در مورد فلسطین کوتاهی کرده یا سکوت اختیار می کنند و این موجب قدرت گرفتن اسرائیل می شود.
وی تأکید کرد: علمای اسلام باید دروغ های استکبار همچون حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را با صدای بلند به گوش امت اسلامی و دیگر ملت های آزادیخواه جهان برسانند تا ماهیت آنان برای همگان روشن شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.