محمد کرم درآبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز تکنسین های اورژانس با امکانات مناسب در میادین آزادی، انقلاب اسلامی، ولی عصر (عج) فردوسی، امام حسین (ع) و سایر میادین پر ازدحام تهران مستقر شدند.
وی بیان کرد: تکنسین های اورژانس با استقرار اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و موتورلانس در میادین اصلی پایتخت آماده هر گونه خدمات درمانی به شهروندان هستند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران به شهروندان توصیه کرد چنانچه با علائم سردرد، حالت تهوع، سرگیجه و تنگی نفس شدید مواجه هستند می توانند با سامانه 115 و یا به تیم های استقرار یافته در محل مراجعه کنند.
وی همچنین از افراد سالمند، کودک و مبتلایان به بیماری های قلبی و ریوی خواست از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
با توجه به آلودگی هوا،مهدی های کودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه استثنایی شهرهای تهران، شمیرانات، قدس، ورامین، قرچک، ری ، پاکدشت، کهریزک، شهریار و ملارد امروز (یکشنبه) تعطیل است.
هواشناسی اعلام کرد پایداری هوا تا عصر فردا (دوشنبه) ادامه دارد و به نظر می رسد آلودگی هوا در کلانشهرها به ویژه تا 24 ساعت آینده افزایش یابد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.