به گزارش روز سه شنبه ایرنا، مهدی حجت در پایان سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازنگری مصوبه برج‌ باغات اظهار کرد: در حال حاضر این مصوبه در کمیسیون مربوطه شورا و همچنین معاونت شهرداری در دست بررسی و پیگیری است.
وی تصریح کرد: ما بنا داریم این مصوبه را بازنگری کنیم چرا که این مصوبه با اشکالاتی همراه است و در برخی از موارد 60 الی 100 درصد زمین باغات نیز مورد ساخت و ساز قرار می‌گیرد.
حجت در خصوص زمان ارائه لایحه جدید درباره برج باغات گفت: درحال حاضر نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن اعلام کرد و باید منتظر بازنگری این مصوبه باشیم.
معاون شهردار تهران همچنین به الزام شدن شهرداری تهران به گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی اشاره کرد و گفت: براساس این تصویب اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری مکلف است در یک بازه زمانی 6 ماه گزارشی را از میزان تحقق این طرح از سال 91 تا 6 ماهه 96 به شورا ارائه کند.
وی همچنین در خصوص بازنگری طرح تفصیلی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بازنگری این طرح تا پایان سال 97 به پایان برسد و پس از آن طرح در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.
حجت همچنین در خصوص استفاده برخی از مغازه‌داران از پیاده‌روها در سطح شهر ادامه داد: البته در این زمینه در سایر شهرهای دنیا رویه‌ای وجود دارد اما نباید این اقدام موجب سدمعبر شود و ما بناداریم طرح‌هایی در این بخش در دستور کاری خود قرار دهیم و بتوانیم خدمات ویژه‌ای به شهروندان ارائه کنیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.