به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد جلیلی صفت عصر پنجشنبه در مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهدای رسانه با از خود گذشتگی و ایثار کار بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به مردم می رساندند گفت: شهدای رسانه پیغمبران امت و رسولان جامعه هستند.
وی ادامه داد: ایمان، اعتقاد و هدف بزرگ شهدای رسانه باعث می شد که این افراد بدون هیچ چشمداشتی در خط مقدم جبهه ها حضور یابند و رشادت ها و از خود گذشتگی های رزمندگان را به سمع و نظر مردم برسانند.
جلیلی صفت کار خبرنگاران را در انتقال فرهنگ و ارزش های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید کشور بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: امروز اگر جوانان کشور در قالب مدافعان حرم برای دفاع از حریم کشور در جبهه های سوریه و عراق با دشمن تکفیر می جنگند و شهید می شوند نتیجه کار بزرگ اصحاب رسانه در انتقال فرهنگ رزمندگان هشت سال مقدس به جوانان است.
در ادامه این مراسم قائم مقام سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه ای که در حادثه سقوط هواپیمای سی 130 در سال 84 به مقام شامخ شهادت رسیدند به معنی واقعی کلمه جزو بهترین و قوی ترین افراد این حوزه محسوب می شدند که رسانه ملی امروز هم فقدان این عزیزان را پیکره خود احساس می کند.
سید محسن حاج بابائیان با بیان اینکه امروز کار بزرگ شهدا در ایجاد امنیت و آسایش درمنطقه پرآشوب غرب آسیا بر همه افراد جامعه روشن شده است تاکید کرد: بزرگداشت شهدا به ویژه شهدای رسانه و شهدای ارتش کمترین کاری است که می توان در مقابل کار بزرگ این افراد انجام داد.
دوازدهمین سالگرد شهادت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه با حضور پر شور خانواده معظم شهدا، اصحاب رسانه، فرماندهان ارتش و اقشار مختلف مردم در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
پانزدهم آذرماه سال 1384 هواپیمای باری نظامی از نوع سی 130 که پرسنل ارتش و خبرنگاران را برای پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت در چابهار به بندرعباس منتقل می‌کرد در شهرک توحید سقوط کرد و تمام سرنشینان آن به شهادت رسیدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 3218/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.