به گزارش ایرنا ،2 فوریت لایحه کمک به زلزله زدگان غرب کشور روز یکشنبه در بیست و هشتمین جلسه شورا مطرح شد و محسن هاشمی در این باره گفت: شهرداری تهران در این لایحه خواستار مجوز افزایش یکصد میلیارد ریالی از محل مانده اعتبارات هزینه نشده و صرفه جویی در هزینه کرد ردیف های بودجه مصوب سال 96 برای کمک به زلزله غرب کشور شده است.
وی گفت: پیش از این لایحه، طرح پیشنهادی کمک به زلزله زدگان غرب در شورا مطرح و پس از تصویب به فرمانداری تهران ارسال شد.
وی گفت: فرمانداری تهران خواستار نظارت بر حسن اجرای طرح مذکور توسط رئیس ستاد بحران استان تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران بر این طرح شده است.
هاشمی گفت: همچنین فرمانداری تهران خواستار تامین اعتبار کمک به زلزله زدگان، اسناد مستند هزینه کرد اعتبارات توسط رئیس ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه شد.
اعضای شورا پس از بررسی 2فوریت لایحه کمک به زلزله زدگان غرب تهران را با 14 رای تصویب کردند.
به گزارش ایرنا در این جلسه محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهر سازی با 15 رای برای عضویت در شورای راهبردی طرح ویژه اراضی عباس آباد انتخاب شد.
همچنین علی اعطا عضو دیگر شورا با 16 رای برای عضویت در هیات موسس خانه معمار موضوع تبدیل خانه هنرمندان 2 به خانه معمار( اسناد لرزاده) انتخاب شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7244/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.