به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، چهارمین جشنواره غذا و سفره های رنگین بازنشستگان شهرداری تهران و خانواده های آنها شب گذشته با ارائه بیش از یک هزار و 550 نوع غذا در بخش های پنج گانه غذاها، پیش غذاها، دسرها و نوشیدنی ها و انواع بستنی، ترشی، مربا و شوریجات و شیرینی ها در دو بخش ایرانی و ملل در برج میلاد برگزار شد تا رکوردی ماندگار از سفره های ایرانی و ملل در کشور ثبت شود.
براساس این گزارش مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به حضور سه هزار بازنشسته به همراه خانواده هایشان در چهارمین دوره جشنواره غذا و سفره های رنگین گفت: در دوره های اول و دوم و سوم این جشنواره به ترتیب 200، 500 و یک هزار و 200 بازنشسته به آشپزی پرداختند و در چهارمین دوره از جشنواره غذا، بیش از 1550 بازنشسته آشپز شرکت کردند.
وی ادامه داد: استقبال چشمگیر بازنشستگان موجب شد تا جشنواره امسال در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در محل نمایشگاه های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شود.
منتظرالمهدی همچنین در خصوص اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: امسال بر اساس مصوبه اولیه هیات دولت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران قانون را تا همان مرحله ابلاغی اجرا کرد و تابع دستورات دولت در این زمینه هستیم.
بر اساس این گزارش، در چهارمین جشنواره غذا و سفره های رنگین بازنشستگان شهرداری تهران 275 پیش غذا، 814 غذا، 177 دسر و بستنی، 154 نوشیدنی و 132 ترشی و شوری جات در دو بخش ایرانی و ملل ارایه شد و شب گذشته با تقدیر از 20 غذای برگزیده توسط هیات داوران به پایان ر
تنظیم: مهدی مقدر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.