به گزارش خبرنگارایرنا، مراسم تودیع سنایی نیک، سرپرست شهرداری و معارفه علی بخشی فرد شهرداری جدید بومهن روزشنبه با حضورمرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس درساختمان شهرداری بومهن برگزارشد.
فرماندار شهرستان پردیس با تشکر ازسرپرست شهرداری و اعضای شورا شهر بومهن افزود: اعضای دوره های گذشته شورای شهر بومهن زحمات و تلاشهایی زیادی انجام داده اند ولی مردم این شهر سزاوار بهترین ها هستند.
حیدری تصریح کرد: به این باور رسیدیم که حداقل در حوزه شهرسازی اختیارهرگونه تغییر و توسعه را در اختیار مردم شهر گذاشته شده است.
وی در ادامه گفت:در چهار سال گذشته مجموعه اعتباراتی که از طریق تملک دارایی ها به شهرستان پردیس اختصاص داده شده کمتر از اعتبارات شهرداری ها و بخش‌ها است.
حیدری اظهارداشت : عملیات عمرانی شهری، اصلاح زندگی در شهر، سیاست گذاری برای ساخت و ساز جلوگیری از تخلفات ساختمانی بر عهده شهردار و اعضای شورا است.
وی تصریح کرد: برای حل مشکلات باید ظرفیت شوراها را بالا ببریم، و از مسئولان تفویض اختیار بخواهیم ، زیرا شورا همراه مردم است ومشکلات را به خوبی می بیند، هر قدرحیطه اختیارات شورا بیشتر باشد مردم به آرامش بیشتری می رسند.
فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد: با تفویض اختیار تخلف کمتر شده و اختیار قدرت را در سطوح پایین تر تقسیم می شود.
وی تاکید کرد: باید اعضای محترم شورا با هم وحدت داشته باشند، ذات شورا یعنی وجود نظرات متعدد و انتخاب شهردار به عهده شورا است.
وی ادامه داد : اختلاف نظر درشورا به معنای نکته منفی نمی باشد ،مهم رای اکثریت است، مخالف نباید حذف شود رای مخالف و موافق هر دو مهم هستند.
فرماندارپردیس گفت: در شورا نظر اکثریت حاکم است و سایراعضا تابع نظر جمع می باشند، کارکنان شهرداری یاورشهردار و شورا می باشند.
حیدری افزود: کارکنان شهرداری از پخش شایعات برعلیه شورا و شهردار بپرهیزید، و با صداقت کار کنند و اطلاعات کارشناسی و دقیق در اختیار شهردار بگذارندو شهردار و شورای شهر با افراد خاطی مماشات نکنند ، اجازه بدهید شورای شهر و شهردار در خدمت شهر بومهن باشند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.