به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز شنبه در جلسه شورای روابط عمومی ادارات ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: انسان های موفق کسانی هستند که به کار خود عشق می ورزند ، کسی می تواند در روابط عمومی موفق عمل کند که به کار خود در خدمت رسانی به مردم علاقه داشته و آن را فارغ از وظایف قانونی ، به خاطر تعلق خاطر به آن حرفه مشغول باشد.
وی اظهار کرد: روابط عمومی ها باید مطلع ترین و آگاه ترین فرد به مسائل هر سازمان و نهاد باشد تا بتواند با شناسایی نقاط ضعف و قوت ، آن سازمان را به دست یابی به اهداف پیش بینی شده و رفع مشکلات مردم یاری رساند.
وی بیان کرد: روابط عمومی باید اغنا کننده باشد و مردم را نسبت به عملکرد مثبت اداره و سازمان خود قانع کند و این دقیقا همان تکریم ارباب رجوع است.
وی تأکید کرد: اگر در اداره فقط 2 نفر به عنوان پرسنل خدمت می کنند ، باید یک نفر آن ها کار روابط عمومی و اطلاع رسانی به مردم را انجام دهد چرا که مردم لازم است تا با کارهای صورت گرفته در هر اداره آشنا شوند.
یوسفی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید نسبت به کار خود احساس مسئولیت داشته باشند در این صورت است که فرد نسبت به کار خود از توانمندی چند برابری برخوردار شده و ذهنش برای انجام وظایف محوله آماده ترمی شود.
وی با اشاره به اهمیت تفکر و تعقل در امورات زندگی و کاری گفت : این که دین مبین اسلام ارزش یک ساعت تفکر را برابر با هفتاد سال عبادت می داند ، اهمیت تفکر در پیشبرد کارها را نشان می دهد .
فرماندار ورامین بیان کرد: هماهنگی میان ادارات خدمات رسان باید از سوی روابط عمومی های صورت گیرد تا مردم در جریان نحوه خدمات رسانی ، تعمیرات ، تجهیزات و مسائل پیش روی شهر قرار گیرند.
وی گفت : ادارات دولتی وظیفه دارند تا اخبار و اطلاعات خود را در اختیار رسانه های مجوز دار قرار دهند تا مردم شفاف ، دقیق و به روز به در جریان تمامی امور قرار گیرند.
وی با تأکید بر ارزش و جایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان گفت : نادیده گرفتن کسانی که روزی صاحب نام و جایگاه بوده و با فعالیت خود در جامعه اثر گذار بودند ، اوج بی انصافی است ، حمایت و جلب مشارکت این افراد باعث ایجاد روح امید در جامعه می شود و اگر نسبت به این افراد بی تفاوت باشیم ، بی انگیزگی در جامعه غالب میشود.
وی از روابط عمومی ها خواست تا با برنامه ریزی ، زمینه دیدار و سرکشی مدیران از پیشکسوتان و بازنشستگان هر اداره و نهاد را فراهم کنند.
فرماندار ورامین گفت : اطلاع رسانی وظیفه ذاتی روابط عمومی هاست ، مردم باید طعم خدمت را چشیده و از کارآمدی در اداره امورات مردم آگاه شوند.
وی از جلب مشارکت مردم در تشییع پیکر شهدای مدافع حرم ، رسیدگی به وضعیت کارتن خواب ها و متکدیان ، فرهنگ سازی در اخلاق مندی و قانون مداری جوانان ، رسیدگی به سلامت عمومی مردم و برگزاری جلسات تخصصی توسط افراد صاحب نام به عنوان مهمترین وظایف روابط عمومی ها اعلام کرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 /1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.