به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رضا پور در خطبه های نماز جمعه جوادآباد ورامین افزود: جهان اسلام ثمره وحدت بین مردم چند کشور اسلامی مانند ایران، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان را در نابودی غده سرطانی داعش مشاهده کرد و به همگان ثابت شد که در سایه وحدت می توان بر دشمن فائق آمد.
وی گفت: این گروه وحشی و خونخوار توسط آمریکا بوجود آمد و برای تجهیز آن صدها میلیارد دلارهزینه شد تا با ایجاد رعب و وحشت، منابع غرب آسیا و خاورمیانه را که قلب جهان است ببلعند ولی اتحاد و مقاومت مردم مسلمان مانع از این توطئه شوم شد.
رضا پور بیان کرد: وحدت امروز جهان اسلامی از ضروری ترین نیازهای جهان اسلام است ولازم است تا مسلمانان حول محور توحید و نبوت و قرآن، از سوء استفاده دشمنان جلوگیری کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه جوادآباد با اشاره به روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: یکی از راه های ایجاد وحدت تمکین به قانون است .
وی تصریح کرد: هر چند که فتنه و آشوب شد سال 88 حاصل عدم تمکین عده ای به قانون بود و خسارت های عظیمی به کشور وارد کرد اما امروز نیز مشاهده می شود که برخی با عدم تمکین به قانون، آلت دست دیگران قرار می گیرند.
امام جمعه جوادآباد افزود: امروز شاهدیم که عده ای در گوشه ای بست نشسته اند و در تصور خود فکر می کنند که مردم به آن ها توجه دارند، آن ها باید بدانند که اگر در گذشته قرب و منزلتی داشتند به دلیل تبعیت از ولایت و قانون بوده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس نیز گفت: به فرموده امام راحل، نماینده مجلس باید مانند آیت الله مدرس شجاع، عالم، زاهد و بی رغبت به دنیا باشد چرا که مجلس عصاره و خانه ملت است.
رضا پور بیان کرد: مردم از نمایندگان خود انتظار دارند که با تصویب قوانین، لوایح و نظارت جدی بر عملکرد دستگاه ها، گره های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را باز کنند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.