به گزارش ایرنا حجت الاسلام یحیی صالح نیا در نماز جمعه این هفته کن در حسینیه سرآسیاب با مطرح کردن سوالی که چرا شیطان با یک استکبار و خودبزرگ بینی از درگاه خدا رانده می شود اظهار کرد: برای اینکه استکبار و خودبزرگ بینی به همراه لجاجت و عناد رشد شخص و جامعه را متوقف می کند.
وی با بیان اینکه عمده مشکلات از گوش نکردن به حرف ناصحان و دلسوزان است، یادآور شد: اگر در هنگام رحلت حضرت محمد(ص) مردم به حرف حضرت گوش داده بودند اتفاقات تلخ در عالم اسلام رخ نمی داد.
امام جمعه کن در ادامه به لزوم توجه به اسلام اصیل و پرهیز از کارهای نمایشی اشاره کرد و گفت: نباید پشت درهای بسته برای مردم تصمیم گیری شود.
وی به مسولان بخش صنعتی وکشاورزی کن توصیه کرد تا اجرای طرح های کشاورزی و صنعتی را در روستاها تشویق کرده و تا برخی تخلفات خود به خود کم شود.
وی با بیان اینکه باید ریشه تخلفات از سوی برخی از مردم در روستاها بررسی شود، گفت: وقتی مردم روستا بیکارند به ساخت وساز روی می آورند تا امور خود را بگذرانند.
امام جمعه کن در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک هفته وحدت برضرورت ایجاد وحدت در بین مسلمانان تاکید کرد و همه را به بهره مندی از روش و منش اهل بیت (ع) فراخواند و گفت: برائت از دشمنان اهل بیت است نه از دوست داران ایشان، و بسیاری از برادران اهل سنت از محبان وعاشقان حسین بن علی (ع) و منتظرمهدی موعود (عج) هستند.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7243//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.