به گزارش ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت باتسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: مترو تهران در روز پنجشنبه 18 آبان، آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین تهران است.
وی با بیان اینکه ایستگاه های امام حسین(ع)، شهیدنواب صفوی، میدان شهدا و شهرری در مسیر این راهپیمایی قرار دارند، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان محترم در این ایستگاه ها انجام گرفته و آمادگی برای اعزام قطارهای فوق العاده وجود دارد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه با بیان اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران، معمولا در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، خاطر نشان کرد: در این روز با کاهش سرفاصله حرکت قطارها در این خط، سرویس دهی به مسافران در ساعات پرتردد به حداکثر توان خواهد رسید.
گفتنی است مراسم پیاده روی اربعین حسینی در تهران از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 18 آبان از میدان امام حسین آغاز می شود که عزاداران پس از طی کردن مسیر 17 کیلومتری هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)می رسند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243/1735//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.