به گزارش ایرنا، ابوالفضل حیدری روز چهارشنبه در سومین نشست فصلی مدیریت بحران این منطقه که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، افزود: با تعامل سازمان های ذیربط ، اقدام های لازم از قبیل آموزش جهت ارتقای سطح فرهنگ ایمنی شهروندان و بازدیدهای ایمنی از این اماکن برای کاهش تهدیدها انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه ارتقای سطح آمادگی این ستاد منجر به مدیریت صحیح و به هنگام بحران های احتمالی و حوادث پیش بینی نشده در سطح شهر می شود، افزود: شناسایی و رصد موارد بحران زا و مخاطرات محیطی همواره انجام می شود.
وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری و دیگر دستگاه ها، راهکارهای عملیاتی برای رفع ایمن سازی این ساختمان ها انجام شده است.
قائم مقام شهرداری منطقه 20 تهران یادآور شد: امنیت روانی و اجتماعی شهروندان از مهمترین عوامل تعیین کننده در امنیت شهر است و مدیریت بحران نقش به سزائی در اجرای آن دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مقوله آموزش یکی از اثربخش ترین روش ها است، سلسله نشست های فصلی و کارگاه های آموزشی ستاد مدیریت بحران در سطح این منطقه انجام می گیرد.
نشست فصلی مدیریت بحران با موضوع پدافند غیرعامل و برگزاری مانور دورمیزی با عنوان انفجار و آتش سوزی در جایگاه سوخت 117 بهشتی این منطقه با حضور قائم مقام شهردار و اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران در اتاق بحران شهرداری منطقه 20 برگزار شد.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
3218 ** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.