محمد مهدی شهریاری عصر پنج شنبه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه ایرنا اظهار کرد: دولت دوازدهم برای اداره مناسب کشور برنامه های جامع و خوبی را به استانداران داده است و در این برنامه توجه به بخش خصوصی مورد تاکید قرار گرفته است.
وی یکی از مشکلات کشور را بیکاری اعلام کرد و گفت: توجه به بخش خصوصی و فرصت دادن به آنها موجب کاهش بیکاری می شود و به همین منظور دولت دوازدهم برنامه ریزی کرده با تقویت بخش خصوصی مشکل اشتغال را حل کند تا دولت توانایی برنامه ریزی در سایر بخش ها را داشته باشد.
استاندار آذربایجان غربی از سفر جمعی از مدیران شرکت های تولیدی کشورهای اروپایی به این استان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم در این سفر بستر کار را برای این فعالان اقتصادی در این استان ایجاد کنیم.
وی تاکید کرد: توجه به بخش خصوصی موجب کاهش نرخ بیکاری و افزایش رشد اقتصادی می شود و به همین منظور توجه به بخش خصوصی مورد تاکید قرار دارد چرا که استان آذربایجان غربی از پتانسیل و ظرفیت های مناسبی در این زمینه برخوردار است.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و فعالیت این نمایشگاه تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9.30 تا 20.30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: روح اله صائب
تهرام/7243/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.