سید جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به جزئیات بیشتر این حادثه اشاره کرد و افزود: ساعت 10:21 صبح امروز حادثه تصادف در خیابان خزانه بخارایی تقاطع بهزاد پور به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه 126 آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک دستگاه خودرو تیبا با 2 سرنشین بدلایل نامشخص با یک دستگاه تاکسی برخورد و از مسیر خود منحرف شده با کرکره یک باب مغازه تعمیرگاهی که تعطیل بود برخورد کرد.
ملکی با بیان اینکه نیمی از بدنه این خودرو سواری وارد مغازه شده بود ادامه داد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و موفق شدند 2 نفر از سرنشینان را از داخل خودرو خارج کنند.
وی خاطرنشان کرد: به تائید عوامل اورژانس راننده خودرو تیبا که یک جوان 25 ساله بود بدلیل شدت جراحات وارده در این حادثه جان باخت و سرنشین دیگر این خودرو که یک مرد 40 ساله بود بدلیل شدت مصدومیت توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این سانحه رانندگی را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد و اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم در ساعت 11:39 امروز به این عملیات پایان دادند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.