به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ واحد نورمحمدی در این باره اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی یک هفته در بهارستان اجرا شد.
وی اظهار کرد: در همین راستا تعداد 35 قهوه خانه مورد بازدید قرار گرفتند که درجریان این طرح 10 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.
سرهنگ نور محمدی خاطر نشان کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح ماموران به واحدهای صنفی در محل توجیهات و آموزش های لازم را ارائه و برخی نواقص موجود در رعایت قوانین و مقررات اماکن را به آنها گوشزد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع از طریق شماره تلفن 110 به این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
شهرستان بهارستان با جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر در جنوب‌ غرب استان تهران قرار دارد. خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.