به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رضاپور در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش جوادآباد با اشاره به سخنان ترامپ در سازمان ملل افزود: این که امروز رئیس جمهور آمریکا دیوانه وار سخنان سخیف و بی مغزی را در مقابل چشم جهانیان بر زبان جاری می کند، ناشی از عصبانیت شدید آنها از شکست های پی در پی از تفکر شیعی برخاسته از محرم و صفر است.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا همان کشوری است که صدام ملعون و حزب بعث را تشویق به حمله به ایران کرد و با خسارت صدها میلیارد دلاری با ذلت و خواری در مقابل تفکر شیعه شکست خورد.
وی اظهار کرد: آمریکا با سیاست هایی که برخاسته از خوی ددمنشی آنان است، صدها میلیارد دلاربرای اشغال افغانستان و عراق صرف می کند تا به ایران ضربه وارد کند ولی در آخر دیدند که افغانستان و عراق به دامن ایران بازگشتند.
رضا پور گفت: آمریکا کشوری است که اسرائیل را تشویق کردند تا لبنان را 24 ساعته اشغال کند ولی دید که تفکر شیعی حزب الله آن ارتش قدرتمند را ذلیلانه مجبور به عقب نشینی کرد و این شکست امروز نصیب داعش و تکفیری ها شده است.
وی بیان کرد: آمریکا که همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است امروز به دنبال طرح صهیونیستی رفراندوم، در کردستان عراق است و یقینا در این توطئه نیز شکست می خورد.
امام جمعه جوادآباد اظهار کرد: آمریکا که در تمامی این توطئه ها و سیاست های خصمانه چاره ای جز شکست نداشته، از نظام و ملت ایران عصبانی است و باعث می شود تا رئیس جمهورش حرفهایی خارج از عقل و تفکر بر زبان جاری کند که این امر نشان دهنده جامعه از هم گسیخته آمریکا است.
وی با تقدیر از سخنان رئیس جمهوری در سازمان ملل گفت: رئیس جمهوری ایران اسلامی در سخنان خود شجاعانه پاسخ ترامپ را داد که این مواضع شجاعانه جای تقدیر دارد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.