به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مازیار حسینی افزود: فعالیت این اتوبوس ها که دارای علامت مخصوص هستند، در ساعت هایی که دانش آموزان تردد دارند انجام می شود.
وی با بیان اینکه این اقدام برای دانش آموزان هنرستانی و دبیرستانی مفید است، اظهار کرد: دانش آموزان این مقطع تحصیلی می توانند به صورت مستقل به مدرسه بروند و در صورت موفقیت، این طرح در سایر مناطق پایتخت نیز اجرا خواهد شد.
معاون شهردار تهران ادامه داد: اتوبوس مدرسه مینی باس هایی با ظرفیت 14 نفر هستند که به شکل ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه می شوند.
وی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا این خودروها برای سرویس مدارس استفاده شوند گفت: برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شده که این طرح طی 4 سال آینده به نتیجه نهایی برسد.
حسینی گفت: رسیدگی و نظارت بر سرویس مدارس دارای سه ضلع شهرداری، پلیس و آموزش و پرورش است و در صورتی که مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان همکاری لازم را در این زمینه نداشته باشند به تنهایی نمی توان به نتیجه مطلوب دست یافت.
به گفته وی زمانی که خودرویی آرم سرویس مدرسه را دریافت می کند راننده خودرو آموزش های لازم را گذرانده و این نشان که بعد از گذراندن دوره های آموزشی به سرویس مدرسه داده می شود، تنها یک برچسب نیست.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه حدود 30 هزار خودرو به عنوان سرویس مدارس در تهران فعالیت می کنند افزود: نظارت اصلی در این بخش باید از سوی خانواده ها انجام شود.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.