به گزارش روز جمعه ایرنا دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی شب گذشته در سالن همایش های کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار شد و گروه های منتخب در این جشنواره به ارائه برنامه پرداخته و با یکدیگر رقابت کردند.
بر اساس این گزارش گروه میسان به سرپرستی باسم حمادی از شهر اهواز، گروه ندای جام به سرپرستی شهرام فرهادی نیا از تربت جام، گروه سحری به سرپرستی سید زاهد حسینی از کوهدشت، گروه پرستوهای مهاجر به سرپرستی ولی احمد خلج از کشور افغانستان و گروه کرامت به سرپرستی علییرضا محرابی از استان اصفهان در این جشنواره به اجرای برنامه پرداخته و حسین ولی نژاد از شیروان در این جشنواره تکنوازی انجام داد.
بهروز مشتاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: گروه های موسیقی از سراسر کشور به ارائه برنامه موسیقی می پردازند.
وی افزود: همزمان با اجرای دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در شهرستان قرچک، تئاتر خیابانی در بوستاهای سطح شهرستان از جمله ولی عصر (عج) و بوستان جنگلی شهدای گمنام اجرا می شود و تا نهم مرداد ماه ادامه دارد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پانزدهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) میزبان برگزاری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی است؛ این جشنواره در روزهای 5 و 6 و 8 مرداد ماه برگزار می شود.
به گفته محمد حسین اسماعیلی معاون هنری- سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در شش شهرستان قدس، قرچک، دماوند، اسلامشهر، پاکدشت و رباط کریم نیز برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.