به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور چهارشنبه شب در جشن کرامت و آئین آغاز اشتغال زایی زنان شهرستان ری گفت: روستاها با فرهنگ های مختلفی در درون خود ظرفیت مناسبی در تولید اقلام مختلف دارند که باید به بهترین نحو از آن استفاده کنند.
وی به اشتغال زنان روستایی و تولید اقلام مختلف مورد نیاز جامعه اشاره کرد و عنوان داشت: زنان روستایی در داخل منازل خود می توانند بسیاری از اقلامی که امروز از کشور چین وارد می شود را تولید کنند و جلوی بسیار از واردات را بگیرند.
جمالی پور به کاستی های شهرستان ری قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: این شهرستان در چهار سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان، آب شرب و راه روستایی مشکلات زیادی داشت که با اهتمام ویژه دولت و فرمانداری بسیار از مشکلات این شهرستان در حال حاضر رفع شده است.
وی ادامه داد: امروز شرایط منطقی و وحدت خوبی در بین مجموعه های سیاسی و اجتماعی شهرستان ری برای حل معضلات این شهرستان پدید آمده است که باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده شود.
مراسم جشن کرامت و آئین آغاز اشتغال زایی زنان شهرستان ری چهارشنبه شب با حضور مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، مسئولان شهرستانی و جمعی از زنان کارآفرین شهرستان ری در روستای اسلام آّباد بخش قیام دشت شهرستان ری برگزار شد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.