به گزارش ایرنا ، آیت الله سید مرتضی محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب ، درپای صندوق های رأی حاضر شدند و حماسه دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم زدند.
وی گفت : حضور با شکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ، دلبستگی مردم به نظام را ثابت کرد و پیروزی آن به تمامی ملت تعلق دارد.
وی افزود : توان و اقتدار ایران اسلامی از حضور مردم در صحنه حاصل می شود ، مسئولان باید به توانای نیروهای داخلی ایمان بیاورند و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی ، به توسعه و پیشرفت کشور دست یابند.
امام جمعه شهرستان ورامین گفت : اتحاد و همبستگی و بهره گیری از توان نیروهای اسلامی را می توان در فتح خرمشهر مشاهده کرد که در آن رزمندگان اسلامی با نیرو و توان نظامی اندک توانستند بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شوند.
آیت الله محمودی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : ماه رمضان ، فرصت مناسبی برای خودسازی است و باید از این فرصت به منظور تقویت اخلاق فردی و اجتماعی بهره برد.
وی گفت : ائمه جمعه و جماعات و مبلغین دینی از فرصت ماه مبارک رمضان به منظور ترویج فرهنگ ناب اسلامی استفاده کرده و با جذب جوانان ، آنان را در راه سعادت دنیا و آخرت قرار دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.