به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) روز شنبه در این مراسم با بیان اینکه عشق و علاقه در جهت رفع نیاز محرومان و محرومیت زدایی بزرگترین ارزش بسیج سازندگی است اظهار داشت: گروه های جهادی و اعضای بسیج سازندگی با عملکرد انقلابی خود و بدون هیچگونه چشم داشت مادی کارهای بزرگی را در جهت رفع محرومیت انجام دادند.
سردار علی نصیری ادامه داد: گروه های جهادی استان تهران ابتدا در شهرستان ها و روستاهای این استان شروع به جمع آوری اطلاعات در خصوص نیاز سنجی و میزان محرومیت می پردازند و بعد از شناسایی دقیق مشکلات مردم اقدام به رفع آنها می کنند.
وی با بیان اینکه لبخند محرومان بزگترین مزد گروه های جهادی است خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در خصوص محرومیت زدایی استان تهران باید برخی قوانین و مشکلات ناشی از بوروکراسی اداری از میان برچیده شود و همچنین گروه های جهادی به سه برابر افزایش یابند.
نصیری با اشاره به اینکه امروز کشور نیازمند یک حرکت و مدیریت جهادی در همه عرصه ها است عنوان داشت: کشور برای اینکه روی پای خود بایستد و به مشکلات خود غلبه کند به جای نگاه به بیرون و کمک از بیگانگان در قالب سرمایه گذاری خارجی باید به درون و استفاده بهینه از منابع به وسیله مدیریت جهاد توجه اقدام کند.
وی اضافه کرد: رمز پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در توجه به مدیریت داخلی و استفاده از نیروهای جهادی بود.
نصیری در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم کشور به سمتی حرکت کند که کارهای انقلابی و جهادی در آن شکل بگیرد باید سکان کشور را به دست کاندیدای انقلابی و جهادی بسپاریم.
در ادامه این مراسم مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران گفت: سال گذشته 100 هزار نفر اردو جهادی در سطح استان تهران در حوزه های فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصاد مقاومتی و عمرانی برگزار شده است.
سرهنگ عبدالله اصغری با بیان اینکه هر روز به تعداد گروه های جهادی در سطح کشور افزوده می شود خاطر نشان کرد: سال گذشته 471 طرح بهداشت و سلامت، عمرانی و فرهنگی با شرکت 300 گروه جهادی در سطح استان تهران انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی با احداث 662 کارگاه صنعتی زمینه اشتغال 2 هزار نفر را در سطح استان تهران فراهم کرده است.
در آخر این مراسم از تعدادی از خانواده های شرکت کننده در اردوهای جهادی و همچنین اعضای بسیج سازندگی با اهدا لوح، قدردانی به عمل آمد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.