به گزارش خبرنگار ایرنا، اتوبوس های پرشمار پارک شده در خیابان های بهشت، فیاض بخش و قیام نشان می دهد که جمعیت حاضر در سالن اغلب از نقاط دوردست پایتخت به این همایش آورده شده اند.
در میان دختران و زنانی که در سالن شهدای هفتم تیر حضور داشتند، شمار زیادی از افغان تبارها هم حضور داشتند.
اجرای برنامه با حضور برخی کمدین های مجموعه خندوانه مانند امیر کربلایی و اجرای گروه چهل دف از شاخص ترین برنامه این همایش که از ساعت 9 صبح امروز آغاز و تا ساعت 13 ادامه داشت، بود.
حاضران به تصور اینکه با محمدباقر قالیباف دیدار می کنند به سالن آمده بودند اما در ساعت پایانی برنامه و زمانی که متوجه حضور نیافتن این نامزد ریاست جمهوری شدند، شمار زیادی از آنها سالن را ترک کردند.
در دست برخی از افراد حاضر در سالن پلاکاردهایی وجود دارد.
«خوشگل موطلایی رئیس جمهور مایی» این عبارت روی یکی از پلاکاردها نوشته شده که قالیباف را خوشگل و موطلایی توصیف کرده است!
«قرارمون یادت نره 4 درصدی باید بره» و «روحانی حیا کن، مملکتو رها کن» از دیگر شعارهای نوشته شده بر روی پلاکاردها بود.
یکی از روحانیون حامی قالیباف در سخنانی، گفت که به اعتقاد او قالیباف تنها کسی است که می تواتد در یک سال به اندازه چهار سال بعضی ها شغل ایجاد کند.
حجت الاسلام قاسمیان همچنین قالیباف را نابغه ای در حوزه اجرایی توصیف کرد.
این حامی قالیباف همچنین از لیست خدمت اصولگرایان در انتخابات شورای شهر حمایت کرد و مدعی شد که نیمی از اعضای این لیست تخصص دکترای مدیریت شهری دارند و سیاسی هم نیستند از این رو نباید اختیار بودجه 18 هزار میلیارد تومانی و امور شهر تهران را به افراد سیاسی و سیاست زده سپرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
56 میلیون و 410 هزار و 234 نفر در انتخابات پیش رو می توانند رای دهند که از این تعداد، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر آنان رای اولی هستند.
خبرنگار: یحیی معماری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
6539 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.