به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی بافنده روز جمعه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تا پایان شهریور مترو تهران دارای هشت خط می شود، افزود: در روزهای پایانی سال 95 عملیات تست گرم در خط هفت مترو تهران با موفقیت انجام شد و این خط که از میدان صنعت (شهرک غرب) تا میدان محمدیه امتداد دارد، تا اواخر همین ماه به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: در خط هشت مترو که از خطوط فرودگاهی ناوگان مترو به شمار می آید و شهر تهران را به فرودگاه امام خمینی (ره) متصل می کند نیز در هفته های آینده عملیات تست صورت می گیرد.
وی ادامه داد: عملیات تست گرم در خط 6 مترو نیز که از ایستگاه دروازه دولت تا میدان شهدا امتداد دارد، تا اواخر خرداد انجام می شود و تلاش می کنیم حداکثر تا قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاهها در مهر امسال، این ایستگاهها نیز به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: تمامی ایستگاهها با تجهیزات کامل از جمله پله برقی افتتاح می شود.

** خطوط فرودگاهی مترو تهران شبانه روزی می شود
وی در ادامه از فعالیت شبانه روزی خطوط فرودگاهی مترو تهران خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک فعالیت خط چهار مترو تهران از سمت دروازه دولت به فرودگاه مهرآباد و در صورت افتتاح، خط هشت مترو نیز بصورت شبانه روزی خواهد شد.
احمدی بافنده تاکید کرد: حجم بالای مسافرت شبانه هموطنان از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) و همچنین انجام سفرهای حج و عتبات عالیات از دلایل شبانه روزی شدن فعالیت این 2 خط مترو تهران است.
احمدی بافنده همچنین به حقوق عموم شهروندان از جمله افراد معلول در استفاده از مترو تاکید کرد و گفت: در نظر داریم آسانسورهای بدون استاندارد در برخی از ایستگاهها را در این راستا استاندارد سازی کنیم و در تلاش هستیم همه شهروندان بصورت یکسان از مترو استفاده کنند.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243/6539//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.