به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز پنجشنبه در دیدار نوروزی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان قرچک گفت : مسئولان شهرستان قرچک در سال 96 دو هدف رونق تولید و اشتغال و پیشگیری از هرگونه تعطیلی کارخانجات در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برگزاری انتخابات در فضایی سالم و رقابتی دنبال می کنند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب حکایت از رضایتمندی ایشان از عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف به ویژه در بخش اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد و جرایم سازمان یافته داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود : خدمتگزاران نظام و دولت تدبیر و امید در شهرستان قرچک با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه به تأکیدات ریاست جمهور ، تمام تلاش و سعی خود را بررونق تولید و اشتغال و پیشگیری از هرگونه تعطیلی کارخانه و برگزاری انتخابات در فضایی سالم و رقابتی معطوف کرده اند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: با هرگونه اقدامی که نافرمانی در فرمایشات امام راحل و بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با سلامت انتخابات و نحوه تبلیغات محسوب شود، برخورد قانونی صورت می گیرد.
مرسل پور بیان کرد:در پایان سومین روز از زمان رسمی ثبت نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهر ، 33 نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر و 50 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای روستایی ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
خبرنگار : سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.