به گزارش ایرنا عباس جدیدی در نطق پیش از دستور سیصدو سی و شسمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ، با نشان دادن فیلمی کوتاه از سخنانش درخصوص تسویه‌حساب 72 ساعته مطالبات شهرداری گفت: من در مورد وصول مطالبات سخنانی داشتم که متاسفانه در فضای مجازی به دستاویزی بدل شد و حتی نامم به عنوان فردی که آخرین نفر 2 فوریت تشکیل حقیقت‌یاب پلاسکو را امضاء کرد نیز با حواشی روبه‌رو شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به حواشی ایجاد شده در مورد سخنانش گفت: من منتقدان را می‌بخشم اما حلال نمی‌کنم.
وی گفت: این حق من نیست و حق‌الناس است و این کارها عیبی ندارد. خدا را شکر همه چیز در شورا ثبت و ضبط می‌شود.
جدیدی با بیان اینکه وقتی به شورای شهر آمدم خیلی چیزها شنیدم اما چون هدفم کار کردن بود بی توجهی کردم گفت: انتظارات مردم از شوراها در آستانه دوره پنجم افزایش یافته و برهمین اساس باید اعلام کنم که شهروندان شورای شهر تهران را مسئول بسیاری از امور می‌دانند و برهمین اساس باید توقعات مردمی مورد توجه قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردم انتظار دارند که شورای جدید به صورت روشن، یک گزارش جامع از اقدامات و نواقص ارائه کند، گفت: مردم از شورای شهر انتظار دارند انتخاب شهردار آینده صرفا براساس توانمندی‌های حرفه‌ای، ذاتی و مدیریتی باشد وبراساس سهم‌خواهی سیاسی و محلی نباشد.
جدیدی با بیان اینکه شورای شهر آینده باید برنامه اجرایی معقول داشته باشد و با سایر دستگاه‌های دولتی هماهنگ باشد، گفت: باید به زیباسازی شهر، توجه خلاقانه داشته باشد و منابع پایدار درآمدی شهر را نیز افزایش دهد.
وی افزود: مردم از شورای پنجم شهری توسعه یافته تر از سال قبل طلب می کنند
وی عنوان کرد : داشتن برنامه اجرایی معقول، کارآمد و قابل اجرا ، همکاری با سایر دستگاهها، بررسی و مشکلات و آسیب های شهر و ریشه یابی مشکلات برای رفع عقب ماندگی ها، توجه خلاقانه به زیباسازی شهر، باید نمایی از شورای شهر کارآمد باشد.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهران/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.