به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار پیشوا که با حضور رئیس اداره صمت و رؤسای سایر دستگاه‌های عضو برگزار شد اظهار داشت: در جریان شیوع کرونا نقش ستاد تنظیم بازار بسیار ویژه و با اهمیت بوده و همه اعضا جهت حفظ آرامش جامعه باید وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهند تا فشار کمتری به مردم وارد شود و شرایط قرنطینه را راحت‌تر سپری کنند.

عباسی افزود: نظارت و کنترل بر بازار از ابتدای شیوع کرونا وجود داشته و این روند با قوت ادامه دارد و در این راستا هماهنگی‌ها و اقدامات خوبی طی دو ماه گذشته به منظور تنظیم بازار شهرستان صورت گرفته و با همکاری همه نهادهای مرتبط، فروشگاه‌ها فعال بودند و هیچ کمبودی هم در تأمین اقلام اساسی نداشتیم.

وی بیان داشت: طی اسفند ۹۸ و فروردین سال جاری میزان ۱۵۱ تن برنج، یکهزار و ۹۳ تن شکر، ۵۲ تن روغن و ۳۱ تن گوشت قرمز منجمد در سطح شهرستان توزیع شده و عرضه این اقلام از طریق فروشگاه‌های مجاز ادامه دارد.

وی با تاکید بر تشدید نظارت بر قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان گفت: اقلام اساسی و مایحتاج ویژه ماه رمضان به میزان کافی در شهرستان موجود است و اداره صمت و سایر دستگاه‌های عضو ستاد باید اهتمام ویژه‌ای جهت نظارت بر فرآیند توزیع کالاها داشته باشند.

فرماندار پیشوا عنوان داشت: در ماه مبارک رمضان که مصرف مواد غذایی افزایش می‌یابد، نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها باید تشدید شود و گشت‌های مشترک باید در موضوعات مختلف به‌ویژه تخلفات مرتبط با گران‌فروشی فعال‌تر عمل کنند و بخش خدمات را هم تحت پوشش نظارتی قرار دهند تا از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1423375
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.