موسی احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای برخی اقلام کالایی در ماه مبارک رمضان، ۸۱۴ تن کالا از محل کالاهای اساسی بین اصناف توزیع شده است.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از نوسان نامتعارف قیمت‌ها و تنظیم بازار، ۲۱۲ تن شکر به قیمت مصوب هر کیلوگرم پنج هزار و۹۰۰ تومان، برنج هندی هرکیلو ۸هزارتومان ۲۱۲ تن خرما و۲۱۲تن روغن نباتی و گوشت قرمز منجمد نیز به ازای هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان ومرغ۱۲ هزارتومان در اختیار مردم شهرستان ری قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این کالاها در مناطق اصلی شهر به مردم عرضه می‌شود، اضافه کرد: کالاهای اساسی بسته به نوع فروش واحد مذکور به فروشگاه و مغازه‌های واقع در محله‌های پرتردد سطح شهر توزیع خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: طرح ویژه نظارت بر قیمت اقلام موجود در قنادی‌ها، خرما فروشی‌ها و نانوایی‌ها در دو نوبت صبح و عصر به همراه بازرسان تعزیرات به صورت مستمر انجام می‌شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری عنوان کرد: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع این اقلام شکایتی داشته باشند می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۹۰۰۱۷۷ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.
احمدی یاد آور شد: اداره صمت شهرستان ری در جهت کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.
 شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.