به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، «مرتضی رحمان زاده»، در این مراسم از پاکبانان به عنوان سربازان خط مقدم در مبارزه با کرونا یاد کرد و گفت: شما عزیزان در کنار سایر اقشار خالصانه در این  شرایط بحرانی فعالیت کردید و با پاکسازی و نظافت سطح شهر گامی در راستای کاهش شیوع این بیماری بر داشتید.  

وی با اشاره به راه اندازی پویش تجلیل از پاکبانان در این منطقه افزود: در کنار برگزاری طرح کمک مومنانه، این پویش با هدف قدردانی از فعالیت های بی وقفه پاکبانان منطقه از محله امامت کلید خورد و در دیگر محلات این منطقه ادامه می یابد.  

شهردار منطقه ۱۳ ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از برکات این ماه، حس همگرایی و کمک به همنوعان است که  این پویش نیز در این راستا در ماه مبارک رمضان کلید خورد.  

در این  مراسم که با رعایت اصول و موازین بهداشتی همراه با غربالگری پاکبانان برگزار شد، ۳۵۰ عدد سبد کالا شامل حبوبات، لبنیات و غلات بین شرکت کنندگان توزیع شد.

پیش از این سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به یک پاکبان رفتار نامناسبی داشت؛ رفتار وی واکنش های کاربران در فضای مجازی را در پی داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.