به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، تمامی دانشجویان و دانش‌آموختگان و اشخاص حقوقی دارای صلاحیت در رشته‌های معماری و شهرسازی(یا رشته‌های مرتبط) می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. 

این مسابقه بر اساس آیین نامه جامع برگزاری مسابقات طراحی معماری و شهرسازی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با نظارت دبیرخانه دائمی مسابقات طراحی معماری و شهرسازی برگزار می‌شود. 

مهم‌ترین اهداف مسابقه طراحی فضای بوستان بانوان ریحانه بهره گیری از مشارکت زنان در طراحی فضاهای شهری، توجه به شرایط مکانی و نیازهای زنان، تقویت سرزندگی و حضور رنگ در مجموعه‌های زنان، توجه به سبک و فرهنگ ایرانی و ترویج فرهنگ دوستدار محیط زیست است.

براساس این گزارش، بوستان بانوان ریحانه با مساحت ۱۸ هکتار، اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ و در ضلع شرقی پارک چیتگر افتتاح شد. 

این بوستان دارای کاربری‌های ورزشی، تفریحی، علمی-آموزشی و فرهنگی است و نزدیکی به ایستگاه مترو چیتگر، دسترسی از آزادراه تهران- کرج، بافت جنگلی و فضای سبز زیبا، ظرفیت بالای جذب مخاطب و وجود پیست دوچرخه‌سواری از مزایای بوستان ریحانه است. 

جوایز برندگان مسابقه برای نفر اول، ۴۵۰ میلیون ریال، نفر دوم، ۳۵۰ میلیون ریال و نفر سوم ۲۵۰میلیون ریال است و به نفرات چهارم و پنجم تقدیرنامه اهدا می‌شود. 

مهلت ارسال آثار تا چهار تیرماه ۱۳۹۹ و زمان اعلام نتایج و برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز مرداد و شهریورماه سال ۹۹ خواهد بود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.region22.tehran.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه مسابقه با شماره ۹۶۰۲۲۲۳۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.