به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان در سال جاری به لحاظ پیشگیری از گسترش زنجیره ابتلاء به ویروس کرونا تفاوت‌های بسیاری با سنوات گذشته دارد اظهار داشت: امسال مردم از نمازهای جماعت، برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری‌های جمعی و امساک افطار به روزه‌داران محروم هستند، اما می‌توانیم به عبادت‌های فردی بپردازیم و به افراد نیازمند کمک بیشتری کنیم و این از مزیّت‌های ماه مبارک رمضان در سال جاری است.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال باید با کنترل و پر کردن بازار عرضه از مشکلاتی که مرتبط با اقتصاد معیشتی مردم است بکاهیم و اگر درست مدیریت نکنیم ممکن است هم مصرف‌کننده و هم تولیدکننده آسیب بینند و قیمت‌ها نیز افزایش پیدا کند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر سپس با اشاره به ثبات و کاهش قیمت مرغ و گوشت قرمز در بازار افزود: خوشبختانه قیمت مرغ و گوشت قرمز به شرایط تقریباً نسبی و پایداری در شهرستان رسیده است اما در حوزه دیگر اقلام افزایش قیمت داشتیم که باید مورد بررسی قرار گیرد.

مرسلپور ادامه داد: در این ماه باید بر سهمیه‌ای که توسط ستاد تنظیم بازار استان تهران برای شهرستان در نظر گرفته نظارت جدی داشته باشیم تا توزیع مناسب و فراگیر بوده و همه از آن بهره ببرند و توزیع تنها در چند نقطه شهر متمرکز نشود که فروش چندانی ندارد.

وی با تأکید بر توزیعی که باید متناسب با آمارها و نیازهای شهری باشد گفت: باید در تمامی مناطق توزیع اقلام ضروری صورت گیرد همچنین شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به عنوان رزمنده خط مقدم مقابله با کرونا بر امر توزیع، جابجایی، تحویل و بسته‌بندی اقلام و مواد غذایی شهرستان نظارت کند تا روند توزیع متناسب با پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در پایان با اشاره به روند نزولی ابتلاء به کرونا در اسلامشهر خاطرنشان کرد: گاهاً در روزهای اخیر هیچ ابتلایی به بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر نداشتیم که این را مدیون همکاری مردم و کسبه، مدیریت با انگیزه شبکه بهداشت و درمان و تلاش رئیس، پزشکان و پرستاران ایثارگر بیمارستان امام رضا (ع) هستیم که تا پای جان پای کار هستند و از هیچ کوششی برای بهبود بیماران دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1412006
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.