به گزارش ایرنا، با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، از صبح امروز(سه شنبه) شاهد بارش باران در شهرستان دماوند هستیم که با توجه به شدت باران، در ارتفاعات به ویژه محور هراز و محدوده گردنه امامزاده هاشم(ع) درحال بارش برف است بطوری که محور اصلی منطقه مشا نیازمند برف روبی بوده و توسط شهرداری دماوند در حال انجام است.

دماوند امروز ابری و بارانی است و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده ابری همراه با بارش باران، رگبارو رعدوبرق و در برخی ساعات بارش برف و همراه با وزش بادشدید را خواهیم داشت و روز به روز از دمای هوا کاسته می شود.

مهدی حیدری، سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از امروز، تمامی دستگاه‌های راهداری، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر و شهرداری ها در آماده باش کامل و در حال خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: از شهروندان و مسافران خواستاریم که با توجه به بارش باران در شهرستان دماوند و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، از اطراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری و به اطلاعیه‌های این ستاد توجه نمایند.

این مقام مسئول افزود: در صورت لزوم برای تردد از محورهای کوهستانی از جمله محور هراز، حتما زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

حیدری تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه انسداد یا آب‌گرفتگی را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری‌های شهرستان دماوند اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.