«حسن خیرخواه»  امروز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه تاکنون ۱۶۴ بیمار دارای علائم به عنوان موارد مشکوک ویروس کرونا در شهرستان دماوند مورد بررسی قرار گرفته اند که تا این لحظه ۱۳۳ نفر درمان شده و در منزل به‌صورت قرنطینه بسر می‌برند.

وی کل موارد مثبت‌ قطعی مبتلا به کرونا را که از سوی آزمایشگاه های مرجع اعلام شده است، تعداد ۲۵ نفر در شهرستان دماوند برشمرد و افزود: از این تعداد، ۱۴ نفر بستری و تحت درمان قرار دارند و ۱۳ مورد فوتی  نیز در بیمارستان سوم شعبان دماوند داشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد:  ۴ شهروند دماوندی نیز به دلیل ابتلای قطعی به ویروس کرونا به بیمارستان‌های تهران مراجعه و در همانجا فوت کرده اند.

رییس اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه اقدامات و پیگیری های لازم در مورد اطرافیان و تدفین این چهار نفر طبق پروتکل‌های کشوری توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند انجام شده است، گفت: شیوع ویروس کرونا واقعاً جدی است و مردم باید به آن توجه کنند.

وی با تاکید براینکه مردم باید همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: تا حد ممکن کارهایی که امکان انجام غیرحضوری دارند را به صورت غیرحضوری انجام دهیم و از حضور در تجمعات دوری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.