«محسن هاشمی» روز یکشنبه در آخرین جلسه شورای شهر تهران در سال ۱۳۹۸ گفت: حدود یکماه از انتشار خبر ورود اپیدمی کرونا به کشور گذشته است و احتمالا حداقل تا یکماه آینده، همه فعالیت ها در کشور از جمله مدیریت شهری تحت تاثیر این اپیدمی خواهد بود.

وی افزود: از اصحاب رسانه هم انتظار داریم با تزریق امید و اطلاع رسانی صحیح و دقیق، ذهنیت جامعه را برای غلبه بر این ایپدمی تقویت کنند.

رییس شورای تهران ادامه داد: پراکنده گویی مسئولان عوارض منفی زیادی در این شرایط دارد و مسولان ستاد کرونا سنجیده و حساب شده، با مردم صحبت کنند که سخنانشان موجب سردرگمی و نگرانی و هرج ومرج در جامعه نشود و کسانی هم که مسئولیت مستقیمی ندارند از دادن اطلاعات و اخبار تایید نشده و غیرقطعی به مردم خودداری کنند.

وی درگذشت شمار زیادی از هموطنان در این اپیدمی را به خانواده های آنان تسلیت گفت و برای همه آنها از جمله تعدادی از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی و مسئولان طلب رحمت الهی و برای مبتلایان آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

هاشمی، کنترل شیوع این ویروس و بهبود مبتلایان را مهمترین مسأله جامعه دانست و گفت: اولویت اصلی حفظ سلامتی شهروندان بوده و بهمین خاطر انتظار می رود مسئولان ومردم، رفتارهای خود را با اقتضائات مبارزه با کرونا تنظیم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کاهش فعالیت های ادارای غیرضروری در کشور و همچنین عدم انجام ترددهای غیرضروری توسط شهروندان، بخصوص بعنوان خرید عید، دید وبازدید، مسافرت می تواند زنجیره انتقال کرونا را بشکند.

وی از زحمات شبانه روزی بخش سلامت، بویژه پزشکان و پرستاران، همکاران خدمات شهری بویژه آتش نشانان، پاکبانان و حوزه مدیریت بحران، نیروهای نظامی و انتظامی و کلیه هموطنانی که در این شرایط سخت بجای حضور در خانه و تضمین سلامت خود با انجام خدمت به جامعه، سلامتی خود و خانواده خود را برای کمک به دیگران به خطر می اندازند، قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.