منوچهر سا لاروند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت مقابله و پیشگیری با این ویروس، گروه های جهادی بسیج و سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اقدام به تامین مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی مورد نیاز مردم شهرری و شهرستان های استان کردند تا اقلام مورد نیاز در این حوزه به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.
وی افزود: سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران همگام با سایر دستگاه ها و مراکز فعال در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات گسترده ای را انجام داده است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سیدالشهدا (ع) استان خاطرنشان کرد: مردم برای عبور از این شرایط و مرحله حساس و بحرانی باید هشدارها را جدی گرفته و نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشند.
وی یادآور شد: تامین مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده و همچنین گندزدایی و سمپاشی شهرری و روستاها و همچنین شهرستان های استان تهران تا پایان از بین رفتن ویروس کرونا توسط سپاه سیدالشهدا (ع) ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۷ هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.