«هادی تمهیدی» امروز شنبه در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال، عده‌ای دست‌فروشان با حضور در مناطق مختلف شهر، اقدام به پهن کردن بساط فروش کالا می‌کنند که این امر منجر به اجتماع مردم و افزایش خطر ابتلای افراد به ویروس کرونا می‌شود که به منظور پیشگیری از این امر، طرح ضربتی جمع آوری دست‌فروشان در پاکدشت آغاز شده است.

وی افزود: مقابله با شیوع ویروس کرونا، وظیفه‌ای است که نه تنها مسئولان، بلکه مردم نیز باید در آن سهیم و شریک باشند و هر فرد، سهم خود را در این رابطه ادا کند.

تمهیدی تصریح کرد: امروز تمامی ارگان‌های دولتی، خصوصی، بخشداری‌ها، دهیاران، شهرداری‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی در آماده باش کامل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار دارند و به همین نسبت از مردم نیز درخواست می‌شود تا با رعایت مسائل بهداشتی، تردد کمتر در سطح شهر، خودداری از حضور در مجامع عمومی و پرهیز از سفرهای غیرضروری، از شیوع این ویروس پیشگیری کنند.

فرماندار پاکدشت گفت: ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان پاکدشت با استفاده از ظرفیت سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی تلاش دارد تا با ضدعفونی معابر عمومی، ورودی ادارات، نهادها، بانک‌ها، مبلمان شهری و ایستگاه‌های اتوبوس از شیوع ویروس این بیماری جلوگیری کند.

تمهیدی یادآور شد: بیمارستان شهدای پاکدشت و زعیم برای مقابله با این بیماری در آماده باش کامل به سر می برند و با تجهیز وسایل لازم، افراد مشکوک به بیماری را پذیرش و نسبت به درمان آن‌ها اقدام می کنند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پاکدشت نیز با تشکیل قرارگاه مقابله با شیوع ویروس کرونا، در حوزه تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک، ضدعفونی کردن معابر و مقابله با احتکار کنندگان مواد ضدعفونی کننده و ماسک فعالانه وارد میدان شده است.

فرماندار پاکدشت تأکید کرد: به همین مناسبت، تمامی بازارهای روز، باشگاه‌های ورزشی، کتابخانه‌های عمومی، کلاس‌های آموزشی درسی و هنری و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و با قاطعیت، با هر نوع تجمعی تا پایان سال برخورد می‌شود.

وی از مردم خواست در روزهای پایانی سال، از تردد در سطح شهر خودداری کرده و خادمان خود در مجموعه دستگاه‌های مختلف را در پیشگیری از شیوع این بیماری یاری رسانند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.