علی محمد مختاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: ظرف روزهای آینده نیز ۴۰۰ اصله چنار دیگر کاشته می شود تا در مجموع هزار اصله درخت در این خیابان امسال غرس شود.

وی ادامه داد: این چنارها بین ۱۰ تا ۱۵ ساله و کار کاشت آنها هر نیمه شب تا صبح در ۲ مسیر رفت و برگشت خیابان ولیعصر(عج) انجام می شود.

به گفته مختاری، شهرداری تهران ۷۴۰ اصله در سال ۹۶ و یک هزار و ۱۰۰ اصله چنار در سال ۹۷ در خیابان ولیعصر(عج) کاشته است.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر با کاشت این چنارها، خیابان ولیعصر حیاتی دوباره یافته است، گفت: بعد از پروژه کمربند سبز دور تهران که با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد، بزرگترین پروژه ما ساماندهی درختان خیابان ولیعصر بود که در حال انجام است.

تکذیب قطع درختان خیابان ولیعصر(عج)

وی همچنین در واکنش به پخش تصاویر قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) در شبکه های اجتماعی گفت: حتی یک شاخه درختان این خیابان هم بریده نمی شود و اگر قرار بر قطع درخت بود چرا پس کاشتیم.

مختاری ادامه داد: حتی بریدن یک درخت خشکیده احتیاج به مجوز کمیسیون ماده ۷ دارد و از سوی دیگر کم شدن یک درخت در حیاط خانه ها نیز با عکس های ماهواره هایی قابل رصد است چه برسد به خیابان ولی عصر(عج)

وی همچنین تاکید کرد که چنارهای خیابان ولیعصر همگی سالم هستند و دچار افت نشده اند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران از اصحاب رسانه ها و خبرنگاران نیز خواست که از پروژه کاشت چنارها از چهاراه ولی عصر تا پارک وی دیدن کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.