مهدی شیروانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ( ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه) که با شعار منابع طبیعی با مردم، برای مردم نامگذاری شده است ،  شهرداری  وفضای سبز منطقه۲۰ برای این هفته با مشارکت دستگاه ها و حضور پررنگ مردم برنامه های متنوعی در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: همزمان با هفته منابع طبیعی شهرداری منطقه ۲۰ با همکاری سازمان های مردم نهاد، شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارگان ها و دستگاه های اجرایی با هدف ترویج فرهنگ درختکاری نسبت به کاشت و توزیع این تعداد اصله نهال رایگان در منطقه ۲۰ (شهرری) اقدام خواهد کرد.
شیروانی  ادامه داد: نهال های در نظر گرفته شده شامل  گونه های متنوع بوده که با توجه به اقلیم این شهرستان از گونه های بومی و سازگار با منطقه انتخاب، توزیع و کشت خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز شهرری ۱۷ مترمربع به ازای هرشهروند است، خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز استاندارد شهری بین ۹تا ۱۲ متر مربع است که منطقه ۲۰ از سرانه استاندارد شهری هم بالاتر قرار دارد.
رییس فضای سبز منطقه ۲۰ درپایان  از عموم مردم خواست برای افزایش سرانه فضای سبز این استان و استفاده از مزایای درختان نسبت به کاشت نهال اقدام کنند.
منطقه ۲۰  (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.