سید اصغر تقوی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: عملیات ضدعفونی فرمانداری، شهرداری، ادارات و نهادها، ناوگان حمل و نقل عمومی، مدارس، بوستان‌ها و ایستگاه قطار حومه‌ای ورامین زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت در دو نوبت صبح و عصر انجام شد.

وی گفت: بر اساس تصمیم این ستاد، علاوه بر مدارس، کلیه آموزشگاه‌های آزاد، کلاس‌های زبان و کلاس‌های فرهنگی هنری شهرستان نیز با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است.

معاون فرماندار ورامین اظهار کرد: علاوه بر این، فرهنگسراها، مجتمع‌های فرهنگی، تنها سینمای شهرستان، آموزشگاه‌های هنری و کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تقوی گفت: با هدف مراقبت از ورزشکاران، کلیه کلاس‌های آموزشی ورزشی در مراکز دولتی و خصوصی و فعالیت استخرهای ورامین تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

وی افزود: در جلسه مشترک با خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، الزامات مربوط به اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا به این افراد منتقل شد تا با اطلاع رسانی صحیح، مردم را در شکست دادن بیماری کرونا یاری رسانند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین تأکید کرد: تاکنون هیچ موردی از ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان ورامین مشاهده و گزارش نشده و تلاش می‌شود تا با افزایش سطح آگاهی مردم، از ابتلای افراد به این بیماری جلوگیری شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.