به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران؛ «صدرالدین علیپور» افزود:‌ این میزان زباله شامل حدود ۲۳ تن پسماند خشک و ۲۰ تن زباله تر است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: در این خصوص، یکی از اقدامات مدیریت شهری پایتخت نظافت و رفت و روب مسیر پیش، حین و پس از راهپیمایی است و در این راستا، به دستور شهردار تهران و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، طرح ویژه جمع آوری و حمل و نقل پسماندهای خشک در مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در دستور کار سازمان مدیریت پسماند تهران قرار گرفت.

علیپور افزود:‌ همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی، هزار و ۶۵۰ کیلوگرم کیسه مخصوص جمع آوری زباله در میان شرکت کنندگان توزیع شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: همچنین هزار و ۱۸۶ نیروی خدمات شهری و ۵۳۵ نیروی کارگری برای رفت و روب و جمع آوری پسماند در مسیرهای اعلام شده مستقر شدند.

به گفته وی؛ مناطق ۲، ۵، ۶، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ به واسطه قرار داشتن در مسیرهای راهپیمایی حداکثر تجهیزات، امکانات و ماشین آلات را برای عملیات رفت و روب مورد استفاده قرار دادند.

علیپور با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری روز سه شنبه از ساعت ۵ صبح در محل اسکان های از پیش تعیین شده مستقر شدند، عنوان کرد: پاکبانان ساعت ۸ صبح فعالیت خود را به منظور نظافت حین برگزاری مراسم آغاز کردند و با پایان مراسم بلافاصله نسبت به رفت و روب مسیرها اقدام کردند.

روز گذشته مردم تهران همراه با مردم سراسر ایران روز ۲۲ بهمن را با حضور در راهپیمایی گرامی داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.